Als ondernemer wilt u de juiste beslissingen op het juiste moment kunnen nemen. Daarvoor is actuele informatie van cruciaal belang.
Bij Blankers & Van Vark dragen wij zorg voor een overzichtelijke financiële administratie en actueel inzicht in de financiële positie van uw onderneming. Dan kunt u zich richten op het ondernemen.
Financiële administratie zonder zorgen
Actueel inzicht in uw financiële positie, wat zijn de mogelijkheden?
Wij kunnen u helpen op verschillende manieren
- u voert de administratie zelf;
- u voert de administratie samen met ons;
- wij voeren de volledige administratie voor u.
Welke oplossing past bij u?
Administratie zelf of samen voeren
Als u zelf de administratie voert of besluit dit samen met ons te doen, kijken we graag altijd met u mee. Op die manier kunnen wij u helpen bij een goed inzicht en bij de juiste interpretatie van de cijfers, zodat u de juiste beslissingen op het juiste moment kunt nemen.
Administratie aan ons uitbesteden
Kiest u voor deze optie, dan bekijken we samen hoe en hoe vaak wij dat voor u doen. Dit kan variëren van wekelijks tot jaarlijks, afgestemd op en sluit altijd aan bij uw wensen en behoeften.
Werkwijze
Online boekhouding met Exact
Bij Blankers & Van Vark werken we bij voorkeur met software van Exact Online. Eén van de voordelen van dit pakket is het persoonlijke dashboard dat u volledig naar eigen wens kunt inrichten. Met de Exact Online app heeft u vervolgens op ieder moment van de dag inzicht in gegevens als de omzet, bedrijfskosten en openstaande facturen.
Daarbij maakt Exact Online het mogelijk om heel efficiënt met elkaar samen te werken. Zo kunt u vanuit het pakket factureren en kunnen inkomende facturen digitaal en zelfs automatisch worden verwerkt. Daarnaast kan door een koppeling met uw bankrekening betalingen eenvoudig worden gedaan en de mutaties snel worden verwerkt.
Keuze voor een online boekhoudpakket
Samen met u kijken we graag naar de voordelen die verwerking van uw administratie met Exact Online kan opleveren.
Als in uw specifieke situatie een ander pakket wenselijk beter past is dat zeker ook bespreekbaar.
Samen met u kijken wij graag naar de beste aanpak
Waarom kiezen voor ons
- Sparringspartner met hart voor de zaak
- Open en eerlijk in communicatie
- Betekenisvol in financiële en fiscale zaken
- Samenwerken aan waarde
Het verhaal van Wim van der Giessen
Van der Giessen Industrieel, Montage en Onderhoud BV
Onze klant aan het woord: Van der Giessen
Van onschatbare waarde
"Blankers & Van Vark was betrokken bij de voorbereiding, de onderhandelingen en samenvoegen van de bedrijven. Dat was van onschatbare waarde."
"De uitdaging: Ik dacht altijd dat ik alles zelf moest doen, maar dat werd onhoudbaar."
Wim vertelt over de uitdagingen die hij als ondernemer tegenkwam: "In het begin deed ik alles zelf: van planning tot productie en montage. Maar op een gegeven moment moesten we het anders gaan aanpakken. Ik dacht altijd dat ik alles zelf moest doen, maar dat werd onhoudbaar."
"Blankers & Van Vark heeft ons enorm geholpen met advies en begeleiding."
De expertise van Blankers & Van Vark bleek heel waardevol, vooral tijdens de coronapandemie en bij het stopgezette Rusland-project. Daardoor daalde de vraag naar machines. Ook de oorlog tussen Rusland en Oekraïne bracht uitdagingen met zich mee. Maar ook deze uitdagingen wist het bedrijf te overwinnen.
"Ook bij de overname van een ander bedrijf in 2017 was hun rol cruciaal, van onschatbare waarde."
"Blankers en Van Vark was betrokken bij de voorbereiding, de onderhandelingen en het samenvoegen van de bedrijven. Dat was van onschatbare waarde," aldus Wim.
Benieuwd naar hoe wij uw administratieve processen kunnen verbeteren?
Plan een gratis adviesgesprek
Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen ontzorgen.
Liever uw vraag online achterlaten? Wij geven binnen twee werkdagen antwoord.
Trots op onze klanten
Voor wie wij werken
Ons team
Ieder teamlid is van waarde en levert een bijdrage aan het realiseren van uw doelstellingen. Daarom doen we er alles aan om een optimale werkomgeving te creëren.
Wij geloven in de kracht van samenwerken
In de eerste plaats natuurlijk met u als klant, maar ook met onze medewerkers. Door middel van een heldere taak- en rolverdeling realiseren wij het optimale resultaat.
Heeft u vragen?
Of wilt u eens kennismaken?
Laat uw vraag of gegevens voor een afspraak achter en wij bellen u binnen 2 dagen terug.
Liever direct even bellen? Dat kan op: 0183 678 484





















































