Plaats Werkendam
Uren 32 – 40
Een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief & creativiteit
Bij Blankers & Van Vark zoeken wij een gedreven relatiebeheerder die ons helpt onze klanten optimaal te ondersteunen.
Functieomschrijving
Voor onze klanten in diverse branches voer je een breed scala aan administratieve werkzaamheden uit. Denk hierbij aan het controleren van financiële administraties, het opstellen van jaarrekeningen en andere financiële rapportages, het verzorgen van diverse fiscale aangiften en alle bijbehorende werkzaamheden.
Veelzijdige rol met verantwoordelijkheid
Je fungeert als financiële en fiscale adviseur voor onze klanten en geeft leiding aan assistenten, waarbij je actief meedenkt over de verbetering van onze kantoorprocessen. Een veelzijdige rol die verantwoordelijkheid vraagt en volop variatie biedt.
Groei en ontwikkeling
Snel verantwoordelijkheid
Wie snel verantwoordelijkheid kan en wil dragen krijgt volop de ruimte. Daarbij kun je altijd terugvallen op je collega’s.
Individueel groeiplan
Duidelijk groeiplan
Samen met jou stippelen we een groeiplan uit wat bij jou past. Vervolgens faciliteren en coachen we jou bij de realisatie daarvan.
Medewerkers zijn sleutelspelers
Waardevolle medewerkers
Iedere medewerker is met zijn/haar talenten van waarde. Wij streven ernaar het beste in iedereen naar boven te halen.
Trots op onze klanten
Voor wie wij werken
Ons selectieproces is helder & transparant
Na je sollicitatie nemen we binnen een week contact met je op voor een eerste gesprek.
Over het sollicitatieproces
Hoe kan ik solliciteren?
Je kunt solliciteren via onze website door je CV en motivatiebrief in te sturen.
Wat zijn de stappen in het selectieproces?
Het selectieproces ziet er ongeveer zo uit:
Na het insturen van je sollicitatie volgt een eerste gesprek:
Dit is een kennismaking en hier bekijken we of er een match is tussen jou en ons bedrijf.
Bij een goed eerste gesprek volgt een tweede gesprek:
We gaan op zoek naar jouw ambities en mogelijkheden binnen het bedrijf.
Hoe lang duurt het sollicitatieproces?
Het gehele proces duurt gemiddeld 4 weken.
Over onze vacatures
Welke functies zijn beschikbaar?
Op dit moment zijn we op zoek naar een:
- Relatiebeheerder met enkele jaren ervaring.
- Assistent accountant die zich graag wil ontwikkelen.
Wat zijn de vereiste kwalificaties?
Wat zijn de belangrijkste eigenschappen die wij zoeken in een kandidaat?
We vinden het belangrijk dat je leergierig bent en initiatief toont.
Wat zijn de doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf?
We leiden iedereen op met de intentie om door te groeien naar relatiebeheerder.
Welke opleidings- en doorgroeimogelijkheden bieden we aan?
Je kunt met onze studieregeling opleidingen volgen om door te groeien binnen het bedrijf. We leiden iedereen op met de intentie om door te groeien naar relatiebeheerder.
Bedrijfscultuur en werkomgeving
Hoe ziet onze werkomgeving eruit?
We werken in een divers team van alle leeftijdscategorieën, met medewerkers die variëren van studenten tot ervaren professionals.
Wat doen we aan teambuilding?
Elke maand organiseren we leuke activiteiten en uitjes. Je kunt deelnemen aan ons sportteam en tijdens de lunch doen we geregeld een potje darten.
Hoe kan ik contact opnemen voor meer informatie?
Heb je een vraag of wil je een keertje langskomen om sfeer te proeven? Dan kun je altijd contact opnemen via:
Laten we kennismaken
Solliciteer direct
Na je sollicitatie nemen we binnen een week contact met je op voor een eerste gesprek.
"*" geeft vereiste velden aan
Vacatures bij Blankers & Van Vark
Relatiebeheerder (M/V)
Locatie Altena
Werk vanuit ons kantoor in Altena en help mkb-ondernemers met hun financiële vraagstukken.
Administratief medewerker / assistent-accountant (M/V)
Locatie Altena
Werk vanuit ons kantoor in Altena en help mkb-ondernemers met hun financiële vraagstukken.
Op zoek naar een andere functie?
Laten we kennismaken! Stuur een open sollicitatie.
Volg ons en onze vacatures ook op onze socials.



























